IG Karte der Ausfälle
Die folgende Ausfallkarte zeigt die letzten Standorte weltweit, an denen IG-Benutzer ihre Probleme und Ausfälle gemeldet haben. Wenn Sie ein Problem mit IG haben und Ihre Region nicht aufgeführt ist, stellen Sie sicher, senden Sie bitte unten einen Bericht.
Die obige Heatmap zeigt, wo die neuesten von Benutzern eingereichten und Social-Media-Berichte geografisch gruppiert sind. Die Dichte dieser Berichte wird durch die unten gezeigte Farbskala dargestellt.
Betroffene IG-Nutzer:
IG ist der weltweit größte Forex Broker und CFD Dealer. Das Unternehmen bietet weltweiten Zugang zu einer umfassenden Produktlinie, die Forex, Aktienindizes, einzelne Aktien, Aktiensektoren, Rohstoffe, Kryptowährungen, Anleihen und Zinssätze auf einer Vielzahl von professionellen webbasierten und mobilen Handelsplattformen umfasst.
Am stärksten betroffene Standorte
Berichte von Ausfällen und Problemen in den letzten 15 Tagen, ausgehen von:
| Lage | Meldungen |
|---|---|
| Leer, Lower Saxony | 5 |
| Hannover, Lower Saxony | 1 |
| Stade, Lower Saxony | 1 |
| Berlin, Land Berlin | 1 |
| Hamburg, HH | 1 |
| Sydney, NSW | 1 |
| Lienz, Tirol | 1 |
Community-Diskussion
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IG Problemmeldungen
Letzte Ausfälle und Probleme die in sozialen Medien gemeldet wurden:
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FlorinCraciun
(@FlorinCraciun) berichtet
@IGClientHelp Can you help with enabling DMA on my account? I have L2 installed but does not seem it to be working.Going into settings it saying" have enabled 'DMA Equities' from My Account > Settings > Preferences." Can't seem to find that setting
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David O'Neil
(@David1IL) berichtet
@IGClientHelp You guys need weekend support too! I cannot log into my dashboard via desktop. I get an error telling me it is due to unprecedented demand. But I can log in via app on mobile device which then tells me my balance is 0 and my P/L is -100%... What is going on?
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Arun
(@arunbandi) berichtet
@IGClientHelp "[Trade is disabled]" MT4 not able to do trading..anyone got same issue?
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Wish Lalwani
(@wishlalwani) berichtet
von
Los Angeles, California
@IGClientHelp hi I have been having this problem of not being able to close my trade. I am having more of such issues now. Opening trades are ok but closing them is a hit and miss thing. need to exectue multiple times before the trade finally closed and by then.
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Mike
(@doctorcrank) berichtet
@IGClientHelp help! All my charts when set to a 1d interval are missing the data for Monday (2021-03-29) - is this a known issue, and will it be fixed?
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Jazz Gill
(@jazzgill8) berichtet
@IGClientHelp I hope it will be resolved after nearly 2 months of very bad service.
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Ja
(@Ja_Yue) berichtet
@IGClientHelp where can I find the live chat for support? I'm having issue accessing my account.
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Who
(@the_hypnos) berichtet
@IGClientHelp I've been trying to contact customer services for the past 48 hours, more than 7 hours waiting in a queue but no response, and all I want to do is simply deposit to my new account. What is going on?!
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Gearoid
(@Nivag01) berichtet
@IGClientHelp #help it's a disaster every time I progress a chat on your system it gets to a point and your agents end the conversation. What the he'll is going on. Its bad enough your shutting all our accounts
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Crypto420(I AM NOT A BOT)
(@Crypto4202) berichtet
@IGClientHelp help cant reset password
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Alvin Risk
(@Alvin_Tech1) berichtet
@IGClientHelp I'm really not happy with your service atm as a new clien, I understand you guys are busy however so far whenever I use your live chat after 1hr+ I get through to one of your agent and they just disconnect.
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Jazz Gill
(@jazzgill8) berichtet
@IGClientHelp Really upsetting i sent all my documents then no reply and you said dm us which i did on the 12th March and you said we will be back shortly we are just finalising your pro account today email saying my pro account application has expired? Why such a bad service to a good client?
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Crypto420(I AM NOT A BOT)
(@Crypto4202) berichtet
@IGClientHelp help
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Ben Keeling
(@BenKeeling2) berichtet
@IGClientHelp The detailed report section on ProRealTime V11 is not for myself and a number of other users on your community forum. There must be an issue on your side.
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TradeNew
(@TradeNew2) berichtet
@becksvie @IGClientHelp Yeah there's some ticker change issues. Should be resolved eventually.