IG

IG Karte der Ausfälle

Die folgende Ausfallkarte zeigt die letzten Standorte weltweit, an denen IG-Benutzer ihre Probleme und Ausfälle gemeldet haben. Wenn Sie ein Problem mit IG haben und Ihre Region nicht aufgeführt ist, stellen Sie sicher, senden Sie bitte unten einen Bericht.

Karte wird geladen, bitte warten...

Die obige Heatmap zeigt, wo die neuesten von Benutzern eingereichten und Social-Media-Berichte geografisch gruppiert sind. Die Dichte dieser Berichte wird durch die unten gezeigte Farbskala dargestellt.

Betroffene IG-Nutzer:

Weniger
Mehr

ig-broker Hero Image

IG ist der weltweit größte Forex Broker und CFD Dealer. Das Unternehmen bietet weltweiten Zugang zu einer umfassenden Produktlinie, die Forex, Aktienindizes, einzelne Aktien, Aktiensektoren, Rohstoffe, Kryptowährungen, Anleihen und Zinssätze auf einer Vielzahl von professionellen webbasierten und mobilen Handelsplattformen umfasst.

Map Sieh den aktuellen Status an

Am stärksten betroffene Standorte

Berichte von Ausfällen und Problemen in den letzten 15 Tagen, ausgehen von:

Lage Meldungen
Leer, Lower Saxony 4
Hannover, Lower Saxony 1
Stade, Lower Saxony 1
Berlin, Land Berlin 1
Hamburg, HH 1
Sydney, NSW 1
Lienz, Tirol 1
Oberhausen, NRW 1
Rheine, NRW 1

Community-Diskussion

Tipps? Frustrationen? Teile es hier. Nützliche Kommentare enthalten eine Beschreibung des Problems, der Stadt und der Postleitzahl.

Hüten Sie sich vor „Support-Nummern“ oder „Wiederherstellungs“-Konten, die unten möglicherweise veröffentlicht werden. Stellen Sie sicher, dass Sie diese Kommentare melden und ablehnen. Vermeiden Sie die Veröffentlichung Ihrer persönlichen Daten.

IG Problemmeldungen

Letzte Ausfälle und Probleme die in sozialen Medien gemeldet wurden:

  • gurkin192 Gurkin (@gurkin192) berichtet

    @IGcom Portal not working..... WTF?!

  • ShareSpeculator ShareSpeccy (@ShareSpeculator) berichtet

    @Woodywudpeck @IGcom IG should send the request to the II within 2 or 3 days. After that it’s down to ii how quickly they process the request. By law, I believe ii have 15 working days to process it if it’s a cash-only transfer, otherwise they have up to 30 calendar days.

  • CasinoCapital Casino Capital (@CasinoCapital) berichtet

    Hey @IGClientHelp, do you think you'll ever fix your share dealing accounts so it shows which currencies/amounts my funds are in? Just one of those basic things that's annoying enough I'll prob close my account over.

  • kryptogem110x Kryptogem110x (@kryptogem110x) berichtet

    @IGcom Had issues with IG? DM — I’ll help file to FCA/BaFin & offer a small compensation for verifiable admin work. Genuine cases only.

  • Sengoku21524499 Sengoku (@Sengoku21524499) berichtet

    Anyone else experiencing problems with IG SB's. Live dealing on charts doesn't show anymore?? @IGcom

  • the_carpdiem1 𝐂𝐚𝐫𝐩𝐞𝐝𝐢𝐞𝐦 (@the_carpdiem1) berichtet

    @englandcricket @IGcom No problem brooky

  • AbsB498343 Abs B (@AbsB498343) berichtet

    @englandcricket @IGcom Whats happened to Ducketts form? Hope he gets these awful innings out of his system before the Ashes. Tbf was an unplayable delivery

  • JM1ZZX J-M (@JM1ZZX) berichtet

    @IGcom Step up with customer support... I have tried to reach your support for several days now. With email and with whatsapp but have got zero replys. Trying to open account... Not a very good first impression, though, as there is no customer service at all.

  • IGClientHelp IG Client Help (@IGClientHelp) berichtet

    @knox_trading @IGcom We're sorry about this. We're aware of the issue affecting ASX on our platform. If you need to make changes or open a new ASX position, please call us as our Dealers are ready to help. Thanks so much for your patience while we work on resolving this.

  • chrissies141 Christine Slimm (@chrissies141) berichtet

    @englandcricket @IGcom Pity Atherton is commentating, I really think he has a down on English cricket.

  • johnmar74440222 jack (@johnmar74440222) berichtet

    @englandcricket @IGcom WTF WID THIS FRAUD TEAM

  • japers_1984 TheSecretTravelAgent (@japers_1984) berichtet

    @IGcom Worst take of the day goes to…..

  • Nickpurn300 Jebiga 🇪🇺🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿 🇦🇩🇨🇾🇭🇷🇨🇮 (@Nickpurn300) berichtet

    @IGcom morning. You have blocked my account, your help desk can give me no reason for this. I have tried 3 times to withdraw my balance to no effect, your help desk say there is no record of withdrawal application even though I have email conformation. Is there an issue?

  • sociedadboy mark (@sociedadboy) berichtet

    @englandcricket @IGcom Stupid shot

  • its_fundamental fundamentally its a bargain (@its_fundamental) berichtet

    @IGClientHelp @IGcom Just withdrew money from my account and it appeared in my bank account instantly (as is the case mainly). I withdrew money on Friday at 3:31 pm to put it in savings ac for weekend - still not arrived at my bank NEED CONSISTENCY OF SERVICE - LOST INTEREST

Map Sieh den aktuellen Status an